کاپیتان اسپرت اصالت همه کالاهایی که با عنوان اورجینال به فروش میرساند را تضمین می‌کند. مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالاهای دارای برچسب اورجینال در کاپیتان اسپرت تنها با واردات از تولیدکنندگان معتبر از مسیر قانونی و وارد کنندگان رسمی داخلی وارد کشور شده است، را با ارزانترین یمت در بازار از کاپیتان اسپرت خریداری می‌کنند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایز کشورها، ساخت چین و کشور های شرق آسیا هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان تر است که در این کشور تولید شده اند . اورجینال بودن محصول ارتباطی به کشور سازنده ندارد و سعی ما ، همیشه تهیه بهترین نوع کالاها بوده و خواهد بود.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه و سایت کاپیتان اسپرت از بالاترین کیفیت بوده و به هیچ عنوان کالای بی کیفیت ، فیک ، دست دوم و کار کرده به فروش نمی‌رسد. از این رو کاپیتان اسپرت اصل بودن همه محصولاتی که با عنوان اورجینال در وبسایت به فروش می رساند و همچنین کیفیت بالای تمامی محصولات وبسایت را تضمین می‌کند.

چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای اصلی است؟

اگر مشتری کالای اورجینال را از سایت ما خریداری کند و فروشگاه یا نمایندگی معتبری، اورجینال بودن محصول خریداری شده را تایید نکند ، در این صورت مشتری می تواند کالا را حتی اگر استفاده کرده باشد مرجوع کند.