شرایط مرجوع یا تعویض کردن کالا

تعویض سایز

برای تعویض سایز میتوانید از طریق راه های ارتباطی فروشگاه از جمله واتساپ ، تماس و .. موضوع خود را مطرح کنید و با هماهنگی های لازم، محصول را برای فروشگاه ما ارسال نمایید.

دقت بفرمایید در صورتی که محصول برگشت داده شده در شرایط اولیه خود به ما تحویل داده نشود، امکان تعویض آن وجود ندارد ، پس توجه داشته باشد که محصول به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

پس از تایید واحد خدمات پس از فروش تیم کاپیتان اسپرت ( کالا استفاده نشده باشد ، کلیه لوازم همراه آن موجود هستند و آسیبی به کالا وارد نشده باشد ) امکان تعویض سایز برای مشتری ایجاد می گردد.

تبصره: در چنین مواردی تمامی هزینه‏ ارسال رفت و برگشت کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

-با توجه به اینکه در بعضی مواقع سایز کاملی از یک محصول موجود نیست و یا سایزبندی ناقص می شود (مثلا مشتری کفش سایز 43 خریداری کرده و برای تعویض سایز 42 می خواهد ولی این سایز موجود نباشد) ، در این مواقع مشتری می تواند رنگ یا محصول دیگری انتخاب کند.

انصراف از خرید

  • در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد، باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را از طریق راه های ارتباطی به واحد پیگیری سفارشات کاپیتان اسپرت اطلاع دهد. تا در اسرع وقت استرداد وجه و یا تغییر سفارش انجام گردد.

-در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، فقط در صورتی امکان برگرداندن و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (بسته بندی به هر نوعی، باز نشده باشد) و حداکثر تا یک روز‏ پس از تحویل، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش کاپیتان اسپرت اطلاع دهد، همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته: برای ارسال به کاپیتان اسپرت ، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. بدیهی است در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به کاپیتان اسپرت تحویل نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

پس از تایید واحد خدمات پس از فروش تیم کاپیتان اسپرت ( کالا استفاده نشده باشد ، کلیه لوازم همراه آن موجود هستند و آسیبی به کالا وارد نشده باشد ) استرداد وجه به مشتری ، حداکثر تا 2 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد و در صورت تمایل به جایگزینی کالا، سفارش دیگری برای مشتری ایجاد می گردد.

تبصره: در چنین مواردی کلیه هزینه‏ های ارسال و استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

نکته: خریدار میتواند جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 09131257100 با واحد خدمات پس از فروش کاپیتان اسپرت ، هماهنگی های لازم را انجام دهد.

 

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

-زمانی که در مشخصات کالای دریافت شده اعم از رنگ، سایز، جنس و … با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت ، به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:

-در مورد مغایرت فنی ، امکان تعویض کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا به کاپیتان اسپرت اعلام شود.

تبصره: در مورد کالاهایی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

-در چنین مواردی امکان تعویض کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کاپیتان اسپرت اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

نکته: خریدار میتواند جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 09131257100 با واحد خدمات پس از فروش کاپیتان اسپرت ، هماهنگی های لازم را انجام دهد.

نکته: برای ارسال به کاپیتان اسپرت ، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. بدیهی است در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به کاپیتان اسپرت تحویل نشود، امکان تعویض آن وجود ندارد.

-واریز و عودت وجه به حساب مشتری حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا و تایید واحد خدمات پس از فروش کاپیتان اسپرت صورت می پذیرد.

تبصره: هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده کاپیتان اسپرت می باشد .